13 December, 2013 17:19

12.12.2013, 18H30 STAMMINEE : L’IMAGE DE MARQUE DU LUXEMBOURG

INVITÉ(E)S :TANIA BERCHEM, COORDINATRICE GROUPE DE RÉFLEXION "NATION BRANDING", SIP,
SERGE ECKER, CEO GRID DESIGN ET ARTISTE,
ROBERT GARCIA, DIRECTEUR, CARRÉ ROTONDES,
ANNE HOFFMANN, MANAGING DIRECTOR, ONT,
CHRISTIANE KLEER, ANNE WEILER, COORDINATRICES PORTAIL LUXEMBOURG.LU, SIP,

MIKE KOEDINGER, CEO, MAISON MODERNE,
JÉRÔME KONEN, METTEUR EN SCÈNE,
BOB KRIEPS, PREMIER CONSEILLER DE GOUVERNEMENT, MINISTÈRE DE LA CULTURE,
CAROLE TOMPERS, LUXEMBOURG FOR BUSINESS, …

Viru 15 Joer huet den englesche Politikberoder Simon Anholt de Begrëff „Nation Branding" definéiert.

Zanter hir ass weltwäit eng richteg Course tëscht de Länner entstanen.

Mat Hëllef vu Marketing-Strategië gëtt versicht, ganz Natioune wéi Konsummëttelen ze verkafen; sou sollen Touristen an international Investisseure mat Publicitéitsclippen oder Sloganen ewéi „Cool Britannia", „Du bist Deutschland" oder „Columbia – the only risk is wanting to stay" ugelackelt ginn.

De positiven Image vun engem Land poléiert een haut, no internationale Kriterien, net nëmmen duerch seng touristesch Attraktivitéit a seng Économie op, ma och duerch seng Kultur.

Wéi gesäit dat zu Lëtzebuerg aus? Zesumme mat Vertrieder aus der Kultur, der Publicitéit, dem Marketing, dem Tourismus schwätze mir iwwert d’„image de marque" vum Grand-Duché.

Den Débat ass op fir jiddereen. Den Entrée ass fräi.

Il y a 15 ans, le conseiller politique anglais Simon Anholt a défini le concept de Nation Branding.

Depuis lors, les pays sont entrés en compétition au niveau mondial.

Avec des stratégies de marketing commercial, l’on a l’ambition de vendre des nations entières comme de simples biens de consommation. Touristes et investisseurs internationaux sont aguichés par des films de promotion ou des slogans catchy : Cool Britannia, Du bist Deutschland ou Columbia – the only risk is wanting to stay.

Selon des critères internationaux, l’image positive d’un pays provient certes de son attractivité touristique et économique, mais la culture y joue également un rôle fondamental.

Qu’en est-il au Luxembourg ? Des représentants du monde de l’art et de la culture, de la publicité, du marketing, du tourisme ainsi que de l’économie discutent de l’« image de marque » du Grand-Duché.
Le débat est ouvert à tous. L’entrée est gratuite.

READ MORE

Casino Luxembourg – Forum d’art contemporain | 41, rue Notre-Dame, L-2240Luxembourg
T
info

An hei e puer Ausdréck, déi ech deen Owend héieren hunn

ech muss éierlech soen …

wie si mer eigentlech?

wat ass eng Mark?

mir mussen eis vis à vis der Konkurrenz situéieren

mir sinn eis bewosst ginn …

mir sinn haut den Owend hei fir iwwer Kultur ze schwätzen

mir hu méi ze bidden

privat, ëffentlech Strukture sollen zesummeschaffen

wat nach ëmmer feelt si Strukturen

ech wollt drun erënneren …

mir sollen d’Leeschtung vun de Kënschtler unerkennen

Softpower, clusters.lu encouragéiert Networking

mir maachen eist Bescht

am Déngscht vum Kënschtler

eng ganz Partie Saache maachen

et ass e bësse blöd

Iddien, déi mir am Kapp schwiewen

sief et Theater, sief et Musik, sief et …

Leit, déi sech ergänzen

e ganze Volet vun Instrumenter

verschidden Ambassaden, total lëschteg Veräiner

eng Astellung, eng Betriibskultur

sech net all ze eescht ze huelen

Paradis fiscal – Expertise hunn

mir hunn eng gutt Reputatioun

de Problem ass einfach deen …

déi Fro kann ee sech stellen

wat ee rose mécht …

Synergië sichen a fannen

horizontal iwwerleeën

Lëtzebuerg ass Theater, Danz, …

ënnerstëtzen, ënnersträichen

mir sinn en Apaartheitsstaat

mir sinn net houfreg

Identitéit als Natioun

Wat dobei erauskënnt

D’Destinatioun branding

den Haff bleift

Recherche déi an d’Déift geet

Wou sinn d’Leit déi an de Musée ginn?

Zesummenaarbecht, SIP

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s