STAMMINEE : L’IMAGE DE MARQUE DU LUXEMBOURG

12.12.2013, 18H30INVITÉ(E)S :TANIA BERCHEM, COORDINATRICE GROUPE DE RÉFLEXION “NATION BRANDING”, SIP,
SERGE ECKER, CEO GRID DESIGN ET ARTISTE,
ROBERT GARCIA, DIRECTEUR, CARRÉ ROTONDES,
ANNE HOFFMANN, MANAGING DIRECTOR, ONT,
CHRISTIANE KLEER, ANNE WEILER, COORDINATRICES PORTAIL LUXEMBOURG.LU, SIP,

MIKE KOEDINGER, CEO, MAISON MODERNE,
JÉRÔME KONEN, METTEUR EN SCÈNE,
BOB KRIEPS, PREMIER CONSEILLER DE GOUVERNEMENT, MINISTÈRE DE LA CULTURE,
CAROLE TOMPERS, LUXEMBOURG FOR BUSINESS, …

Viru 15 Joer huet den englesche Politikberoder Simon Anholt de Begrëff „Nation Branding” definéiert.Zanter hir ass weltwäit eng richteg Course tëscht de Länner entstanen.

Mat Hëllef vu Marketing-Strategië gëtt versicht, ganz Natioune wéi Konsummëttelen ze verkafen; sou sollen Touristen an international Investisseure mat Publicitéitsclippen oder Sloganen ewéi „Cool Britannia”, „Du bist Deutschland” oder „Columbia – the only risk is wanting to stay” ugelackelt ginn.

De positiven Image vun engem Land poléiert een haut, no internationale Kriterien, net nëmmen duerch seng touristesch Attraktivitéit a seng Économie op, ma och duerch seng Kultur.

Wéi gesäit dat zu Lëtzebuerg aus? Zesumme mat Vertrieder aus der Kultur, der Publicitéit, dem Marketing, dem Tourismus schwätze mir iwwert d’„image de marque” vum Grand-Duché.

Den Débat ass op fir jiddereen. Den Entrée ass fräi.

Il y a 15 ans, le conseiller politique anglais Simon Anholt a défini le concept de Nation Branding.Depuis lors, les pays sont entrés en compétition au niveau mondial.

Avec des stratégies de marketing commercial, l’on a l’ambition de vendre des nations entières comme de simples biens de consommation. Touristes et investisseurs internationaux sont aguichés par des films de promotion ou des slogans catchy : Cool Britannia, Du bist Deutschland ou Columbia – the only risk is wanting to stay.

Selon des critères internationaux, l’image positive d’un pays provient certes de son attractivité touristique et économique, mais la culture y joue également un rôle fondamental.

Qu’en est-il au Luxembourg ? Des représentants du monde de l’art et de la culture, de la publicité, du marketing, du tourisme ainsi que de l’économie discutent de l’« image de marque » du Grand-Duché.
Le débat est ouvert à tous. L’entrée est gratuite.

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Casino Luxembourg – Forum d’art contemporain | 41, rue Notre-Dame, L-2240Luxembourg
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